kiwibloggen

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Julia Ödman - 15 maj 2013 17:15

Nu ska jag börja laga mat! yeey, ska till scouterna sen så jag lär inte behöva äta så mycket eftersom vi ska ha tårttävling!! Galet kul asså, fast det är bara jag och Emilia i min patrull ikväll för Iza kan typ inte komma alls eller något (fattade inte riktigt vad hon menade) och Ebbis är på fotbollen indag så anntingen så lär vi ju få göra en egen tårta endå eller så får vi slå oss ihop med de andra tjejerna. I alla fall jag ska då försöka mig på att laga mat, Jippie det blir korv wok.......... HATAR KORV JUUUUUEEEEE!!!!!!!!!!!!! och sen så finns det ju inte recept heller, helvete.... ska lägga ut lite bilder sen på tårtorna och matlagningen.. om det nu funkar.. vi ses efter scouterna eller imorgon ~Cat

Av Julia Ödman - 15 maj 2013 16:44

Tjääna! haha idag hade vi matte dag vilket inte var så roligt för mesta tiden så regnade och var så tråkigt och dystert, men vi gjorde alla "roliga" matte lekar osv, våran grupp hette först einstinierniarina eftersom Steffi inte kan stava så bra men sen hette vi Einstainerna! Lol ne men vi ville hete något med matte och så blev det. Efter att alla blivigt klara så sammlades alla klasser (7 a,b,c,d) uppe i aulan och så skulle vi få veta vilka som vunnit. Först kom nåt lag i D, två kom "Mini räknarna" i A och trea kom "Einstainerna" Mitt lag!! yey vi fick .......... en glass.. men det var kul endå mitt lag bestod av: Lukas- den tävlingsinriktade, Ebbis- Mattetjejen, Olivia- .... Steffani: Den som stavar fel och Julia (jag) - den som inte orkar med matte.

det var iaf roligt! vi ses Kiwi på er ^^ ~Cat

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjääna Jag Är Cat! Okej Egentligen Heter Jag Julia Men Jag Älskar Cat! Så Kalla Mig Cat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards