kiwibloggen

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Julia Ödman - 12 maj 2013 21:07

som jag trodde så går det inte att ens försöka trösta min lillasyster, min mamma dock letar efter nåt semester ställe att vara i en vecka och jag tror det skule kännas skönt med lite sol och speciellt att få min solbränna snygg och jämn! nåt som är galet viktigt om man ska kunna gå i shorts i sommar, bara för jag råkat ta brun utan sol istället för vanlig hudcreame så jag fick oranga ben så gick jag i jeans nästan hela sommaren!! usch totalt hemskt. juste jag har satt i hop en söt out fit som är Ariana grande inspirerad på polyvore här kmr den:   

i alla fall nu ska jag vänta på att klockan blir 23.00 för då kommer nästa avsnitt av "The beauty and the Geek" som är jätte kul och världens roligaste program Moa och jag upptäckte det idag och The beatutys är hel dumma de är verkligen blondiner och the geeks är sjukt smarta men inte så bra på tex cheerleading osv iaf hoppas jag att jag kan se det annars får jag vänta till imorgon :( vi ses ska hämta mer choklad glass nu herråå Kiwi på er ~Cat

Av Julia Ödman - 12 maj 2013 20:54

Asså verkligen sorry! jag sa ju till mig själv att jag inte skulle skriva någr inlägg och sen sluta så nu är jag tbx på spåret igen!! okej lamt! gud man önskar ju att jag kunde vara lite seriösnågon gång iaf, men aja. Har presis tänt några doft ljus så det luktar underbart! och så sitter jag och chattar med Limpan och Sigge, vilket är as grymt i fall ni frågar mig. Ska sriva ett bättre och längre inlägg sen men jag måste gå och trösta min syster -.- ses ~Cat

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjääna Jag Är Cat! Okej Egentligen Heter Jag Julia Men Jag Älskar Cat! Så Kalla Mig Cat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards