kiwibloggen

Direktlänk till inlägg 28 april 2013

Bubbel Bad På Gång!

Av Julia Ödman - 28 april 2013 19:09

okej nu känner jag verkligen för att bara slappna av och göra mig i ordning för skolan som tyvärr tänkte komma imorgon och släpa mig in i lektionernas värld, i alla fall ska jag ta och tända små söta doft ljus och hälla i mitt lavendel bubbel skum och bara njuta! och försöka att inte tänka på skolans hemska klor som ska ta tag i mig igen och berätta: "Dude! det här är verkligheten! den suger du kommer att älska den ;) " sen lite senare idag eller kanske imorgon så ska jag skriva om två serier som jag verkligen har fastnat för av olika andledningar, och de två är inte alls ett dugg lika vilket gör det lite roligt enligt mig men aja nu vill jag till mitt varma bubbel bad tills imorgon får ni nöja er med en fin bild på mig och en av mina två bästisar ;) ~Cat         

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia Ödman - 30 maj 2013 07:03

heeej idag vaknade jag tidigare än tänk för jag har sovmorgon, men spela roll :D idag så kör vi en Cat listar :) och veckans tema den här gången är Filmer:   1. Alla säsonger av Friends 2. Bounty hunter 3. Freaky friday 4. Titanic 5. alla...

Av Julia Ödman - 22 maj 2013 07:13

Hejsan hejsan idag börjar jag med ett inlägg jag ska göra varje vecka som då heter 💖Cat Listar💖 Tema Musik 1. #Fail Med Oscar Zia 2. Going Nowhere Med Little Mix 3. Tomorrow Vet inte vem med det var Eurovision bidraget från Malt...

Av Julia Ödman - 20 maj 2013 15:57

just nu sitter jag på min pappas jobb, jag har praoat här, fick till och med lite norska pengar eftersom jag ska till norge på läger i sommar, och på tal om sommar så längtar jag sååååå sjukt mycket dit! Kunna gå i shorts o linne, att kunna åka o bad...

Av Julia Ödman - 19 maj 2013 13:01

Hejsan hejsan. Sorry att jag nt l upp bilderna men det funkade typ inte. Sak samm min kompis messade mig nyss. Hon ska åka till Italien ikväll så hon undrade om jag kunde gäs blogga på hennes blogg o jaa det kan jag väl tänkte jag. Så om ni vill fort...

Av Julia Ödman - 15 maj 2013 17:15

Nu ska jag börja laga mat! yeey, ska till scouterna sen så jag lär inte behöva äta så mycket eftersom vi ska ha tårttävling!! Galet kul asså, fast det är bara jag och Emilia i min patrull ikväll för Iza kan typ inte komma alls eller något (fattade in...

Presentation


Tjääna Jag Är Cat! Okej Egentligen Heter Jag Julia Men Jag Älskar Cat! Så Kalla Mig Cat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards