kiwibloggen

Alla inlägg under april 2013

Av Julia Ödman - 28 april 2013 19:09

okej nu känner jag verkligen för att bara slappna av och göra mig i ordning för skolan som tyvärr tänkte komma imorgon och släpa mig in i lektionernas värld, i alla fall ska jag ta och tända små söta doft ljus och hälla i mitt lavendel bubbel skum och bara njuta! och försöka att inte tänka på skolans hemska klor som ska ta tag i mig igen och berätta: "Dude! det här är verkligheten! den suger du kommer att älska den ;) " sen lite senare idag eller kanske imorgon så ska jag skriva om två serier som jag verkligen har fastnat för av olika andledningar, och de två är inte alls ett dugg lika vilket gör det lite roligt enligt mig men aja nu vill jag till mitt varma bubbel bad tills imorgon får ni nöja er med en fin bild på mig och en av mina två bästisar ;) ~Cat         

Av Julia Ödman - 28 april 2013 17:18

                   

Av Julia Ödman - 27 april 2013 21:17

Jag och min lilla syster sittee och tittar på "Sune i grekland" och jag blir så himla sugen på att åka till grekland. Längtar efter solen ;) Fast endå känns inte allt så bra. Det har hänt många grejer. Men det varken orkar eller ska jag säga något om för det blir bara jobbigare. Jag vill verkligen bara kunna hoppa i den klar blåa poolen. Men istället får jag väl nöja mig med att frysa ihjäl i norge aja det kan ju också bli kul min kille kommer som tur är i alla fall vara där. Även mina vänner kommer vara där som tex Moa, Ebba och Emilia i alla fall Kiwi på er ~Cat

Av Julia Ödman - 26 april 2013 20:48

Hej alla där ute. Det här är då min blogg. Lite ironiskt att den heter Kiwibloggen för jag gillar egentligen inte Kiwi xD. Ialla fall så vore det as grymt om ni ville ta och kolla in min bästis blogg: www.carolinefagerkvist.bloggplatsen.se det var hon som fick mig att blogga från första början :) Jag ska blogga om allt möjligt som pågår i mitt liv men vissa ämnen fram för allt sorry att det blev ett kort inlägg men aja sak samma. Kiwi på er ~Cat

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Tjääna Jag Är Cat! Okej Egentligen Heter Jag Julia Men Jag Älskar Cat! Så Kalla Mig Cat

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<<
April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards